Garance chuti
Chuť našich dobrůtek je pro nás vším a spokojenost našich zákazníků jakbysmet. Jsme si jisti, že dobrůtky zachutnají i vám. A kdyby přesto náhodou nechutnaly, stačí nám dát vědět a my vám obratem vrátíme peníze. Na nic se vás nebudeme ptát, nemusíte nám nic posílat zpět.
Proč si tak věříme?
S každým naším produktem jsme strávili mnoho hodin v kuchyni a ladili jeho chuť tak, aby byla pokud možno co nejdokonalejší. Používáme jen ty nejlepší suroviny a po celou dobu výroby pečlivě kontrolujeme kvalitu. Každá výrobní šarže pak i v průběhu skladování prochází kontrolou a v případě jakéhokoliv podezření na sníženou kvalitu by byla ihned vyřazena z distribuce.
Co dělat, pokud vám přesto nechutná?
Je to úplně jednoduché:
- Pošlete nám e-mail s předmětem "Nechutnalo mi" z e-mailu, ze kterého jste si udělali objednávku
- Uveďte do něj číslo objednávky, která dobrůtka vám nechutnala a číslo účtu, kam chcete vrátit peníze
- Obratem vám zašleme peníze zpět
- Pokud nám připíšete, proč vám nechutnalo, budeme vám vděčni za zpětnou vazbu, ale není to podmínkou
Má to nějaký háček?
Chceme, aby tato služba byla pro vás co nejjednodušší. Máme proto jen čtyři základní pravidla:
- Od každého produktu lze takto uplatnit pouze jeden kus a pouze jednou pro každého zákazníka
- V případě, že jste si objednali více kusů jednoho produktu, který vám nechutná, využijte pro zbytek klasický způsob vrácení v zákonné lhůtě
- Pokud vám nechutná z důvodu, že i přes naši pečlivou kontrolu se vám dostal do ruky produkt, který nesplňuje kvalitativní podmínky, využijte pro vrácení klasickou reklamaci
- Garance chuti se nevztahuje na poštovné a doběrečné
Věříme, že tato naše služba přispěje k vašemu bezstarostnému nákupu.